onsdag 5 mars 2014

Bild utvärdering.

Vi skulle göra en musik video till låten vi gjort i Musiken och vi hade låten perfect two.
Idén till att använda barbie dockor fick jag för att ingen ville bli filmad och Barbie och Ken är ju ett par därför tyckte jag det var en bra idé att använda doom! Idén till videoklippen hade vi inte dirket vi hittade bara på lite medans vi filmade.
Jag har mest flyttat på dockorna och kommit med lite idér hur vi ska filma, sen har jag också hjälpt till att redigera ihop filmen.  Vi har inte jobbat så jätte bra i gruppen vi har mest varit 2 stycken som gjort det mesta och sen 1 som hjälpt till lite och 1 som inte varit med alls. Men vi 2 som hjälptes åt tycker jag det gick bra.
Jag är nöjd med mina idér till filmen och sammarbetet med Sara.
Vi kanske kunde gjort scenerna lite nogrannare men eftersom vi inte hade så mycket tid var det svårt.
Jag har inget jag vill berätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar